Planlı sezeryan oldum öncelikle.8 nisan belirlemiştik sezeryan günümü sabah erken hastaneye giriş yaptık damar yolu vs açıldı.Sonra ameliyathaneye geçtik ve buz gibi bir yer o an korku heyecan ne ararsanız var 😊 anestezi doktoru geldi belden iğne yaptı ilk yapışında irkildiğim için tutmadı 2.kez yapmak zorunda kaldı.Sonrasında zaten ayaklarda bi sıcaklık başladı.Doktorum geldi ve karnıma baskı yaptı herşeyi hissediyosunuz ama kesinlikle acı yok sonrasında 5 dk içinde bebeğimi bana gösterdiler.Sonrasında dikiş işlemlerim bi yarım saat kadar sürdü ve odaya alındım.Bebeğimi getirdiler.Işte o anın tarifi imkansız herşeyi unutuyorsunuz.Allah isteyen herkese nasip etsin.Size tavsiyem anın tadını çıkarın kendinizistrese sokmayın🤗