36.haftamdayım.Zonguldak’ta yaşıyorum. Doğumuma annem ve babam gelemicem. İl dışından kimse alınmıyor. Kayınvalide 65 yaş üstü o da yasak. Refakatçım kim olacak muamma. Hayır yani en baştan beri muayene olduğum doktorun eşi korana virüs olmuş, malum doktoruma da olabilir diye karantinaya çekilmiş.2 gün dışarı çıkma yasağı. Hoş çıkmıyorum dışarı. Başkada olumsuz bişey olmasın.Benim tüm işlerim zor olur zaten. İsyan etmek istemiyorum. Sadece sağ salim bebeğimi doğursam inşallah. Dua edin kızlar banaaa🙏