UyarFamily benim de 4 yaşında köpeğim var doktorumun da haberi var ama hiçbir şey demedi. Zaten dese de onun demesiyle evden göndermezdim. Çocuklar hayvanlarla büyüdüğünde bağışıklığı daha güçlü oluyor, daha paylaşımcı oluyor, iletişimleri kuvvetli oluyor. Aşılarını düzenli yaptırın yeter bence. O da sizin evladınız neticede ☺️