Gizemnaz_ Merhaba kızlar 7 ay once kurtaj oldum ve 7 aydır folidoce kullaniyorum siz memnunmusunuz bu folik asitten iyimidir sizce yani hamile de kalamadim tabiki hamile kalmayi kolaylastirmiyor ama vitamin acisindan iyimidir acaba
AydanB Gizemnaz_ ben cok memnunum bende kurtajdan sonra hamile kalmaya karar verdigimde doktorum vermisti
ilyada Gizemnaz_ regenesis max çok öneriyorlar biraz da onunla devam edilebilir bence içeriği çok zengin
Meryeemmm Gizemnaz_ ben kullandığım ilk ay hamile kalmıştım ama kimyasalmış dktorumu değiştirdim şimdiki Doktıruma söyledim yazsın diye ama yazmadı folbiol yazdı henüz Bi faydasını görmedim