PrensTaha inşallah bol bol çok bol sütümüz olur da mamalara biberonlara hiiiiç gerek kalmaz ben biraz da düşüncemi böyle olacağına yoğunlaştırıyorum : biberona gerek olmayacak, biberona gerek olmayacak memelerim süt dolu olacak ommmm falan diye 😁 Mutlu hamilelikler hepimize 🌺🌺🌺