Cennetkokulumuzgelecek benim 4 ay sürmüştü. 4 ay boyunca prilam dr kullandım bulantim kesiyordu ,ama dediğin gibi hafifte olsa bulantı oluyordu.istahim yoktu, kökü hassasiyetim vardı.4 ay boyunca yemek pişmedi evimde.saoslun kayinvalidem yapıp gönderiyordu. Hep uyumak istiyordum ,bir şey yapmaya kaçalım yoktu . Çok şükür 4 aydan sonra düzeldi umarım seninde düzelir canim