Bayaz1995 Angelada ilk uc ay cok bas agrisi oluyor sonra geciyor şip diye merak etme,nane yagiyla şakaklarina masaj yap ve sık sık sacini yikama yikayincada hemen kurut sicak tut kafani
Busimss Angelada bana parol yaramıyordu minoset içiyordum ve geçiriyordu doktoruna sor sende kullan istersen bas agrısı berbst birşey geçmiyor çünkü
angel4545 Yok tiroidle degil ben kullanıyordum zaten tiroid ilacı 3 aydan sonra başladı 2.5 ay kadar ağrıdı hep sonra kendiliğinden gecti
Busimss Angelada önerilmiyor diye birşey yok kim dedi onu sana ? Parol ve minoset hamileler icin her ay içebilirsin. Bende 12.hagtama kadar haftada 1 de olsa içtim suan 26 haftalığım şükür bir sorunumuz yok
Busimss Angelada tahmin edebiliyorum insan başını kaldıramıyor. Doktoruna danış kullan sen çekilecek çile değil.