Mel_yuz Kızlar 19. Haftadayız 😍 Dün gece bir ağrı hissetim çok korktum 😟 hemen hastaneye gittik ultrosyondan bakıldı çok şükür bir sıkıntı yoktu meğersem bebiş poposunu vuruyormuş. Doktor bu haftalarda hissedersin artık korkma dedi🙈
Domatesimm Mel_yuz 😂 ben de o zamanlar karnım gurulduyor İshal olacağım sanırım diyprdum meğerse bebekmiş 😂