Gizem12 herkes icin farkli oluyo her doktordanda iyi kötü yorumlar duydum canım birini dene icine sinmezse diğerlerne bak doktorla uyum cok önemli bazen yıldızın barışık oluyo gayet iyi anlasiyosunz benim zulal hanimla öyle oldu başka bi arkadsm şehadet hanimla