[bilinmeyen] merhaba, her hafta kadın doktorunda randevum var bütün kontrollerim normal, benim ilk doğumum acil sezeryan oldu, oğlum 41+3 de doğdu normal doğumu bekledim ve maalesef kalp atışı durunca olmadı, 1 ay yoğun bakımda kaldı, çok şükür atlattık o günleri şimdi çok iyi, bu ikinci hamileligim ve ikiz bekliyorum ben de eşim de tekrar aynı olayı yaşamak istemiyoruz, 17 nisanda hastahane de randevum var önce genel kontrol yapılacak büyük ihtimal o gün sezeryan doğum için gün de belirleriz...