Aydm canım bende Almanya’da yaşıyorum sabun tozu flan yok burda onu bırak ben bebek deterjanı arıyordum döne döne kaç markete gittim dm rosmann
k und k flan hep dolaştım yok bebek deterjanı bizim türkiye gibi özel dalin duru flan bulamadım en son eltimle gittik gezmeye meğer bebeğe özel değil de sensitive olanlardanmış dm elime alıp bırakmıştım ahhh türkiye gözünü seveyim herşeyi özel bebekler için bilseydim izinden gelirken alırdım dalin flan bide buradakiler kokmuyor hiç amaaan 😂