pamuk32 EbKun çatı ağrısı çok fazla canm benkmde bende 20 haftaligim kalktikca kramp giriyor 🥴🥴🥴 çok acı veriyor magnezyum kullanmama rağmen.. ikiz olduğu için mi çok yoğun yaşıyorum acaba 🤐🤐🤐
EbKun Sude_uzum01 Allah yardımcımız olsun yaa bünyem çok zayıftı 4. Ay Bile şimdiden bana ağır geldiyse ürktüm 🤲🏻
Minikkusum_ EbKun bende magnezyumla rahatladım ne zaman kasık ağrısı kalça ağrısı olsa içiyorum geçiriyor