Kızlar 30 Mart’ta dogum yaptım göğüslerim çok kötü yara oldu doğumdan önce lansinoh krem aldım kullanmaya başladım ondan hariç kullanmadığım kalmadı ama bi fayda göremedim en son tavsiye üzerine eczaneden nisavit isimli bitkisel bı krem aldık 2 günde iyi oldu göğüslerim herkese tavsiye ederim 😊