Sermhiante Yenidoğan için biberon seçiminizde neye dikkat ediyo sunuz. Pp mi pes mi cam mi uç olarak da kauçuk mu silikon mu fikirlerinizi bekliyorum
akovalardan Sermhiante bende bekleyeyim geçen bi biberon aldım 6 18 yazıyordu meğer yanlış almışım ilk olunca gerçekten insan bilmiyor tecrubelilerden ogrenelim
Esarikay Sermhiante ben Philips avent natural Pp 60 ml aldım canım ilk etapta yeterli zaten. Biraz daha büyüdükten sonra da cama geçerim diye düşündüm
BusraDevlet83 Sermhiante Ben anne memesine en yakın olanı tercih ettim. Lansinoh marka. E bebekten aldım. Çok yumuşak uçlu. Isterseniz bir araştırın bunu. https://imgyukle.com/i/Qu7W48 160 ml ve plastik.
Zynq Sermhiante Ben Philips Avent Pp 125 ml aldım. 0-6 ay yazıyor. Cam biberon için çabuk kırılıyor ve çatlıyor diye okudum yorumlarda..
matrushka Biz bunu aldık inşallah güzelce kullanmak nasip olur memeyi reddetmeden https://www.hepsiburada.com/philips-avent-scf67117-natural-cam-biberon-120ml-tekli-scf05117-p-AILEAVNT9430196?magaza=ilke+Bebe
Sermhiante Herkese çok teşekkür ederim ilk sefer için cam ya pp farketmiyo anlaşılan 😊 bende chicco nature glass aldım 150 ml. Pekkii diğer soru şimdi bunlar yeni doğan ya ilerleyen dönemde biberon ucunu değiştirip 4 yada 6 ayda da kullanılır dimi