Hduygu 29+5 haftalığım 45 kiloyla hamile kaldım şuan 52 kiloyum. Sanki bana biraz az gibi geliyo normal mi sizce? Normalde kaç kilo almam normal olurdu bilen biri varsa yardımcı olabilir mi?
Minikkusum_ Hduygu ya keşke ben o kadarcık alsaydım 57 yle hamile kalıp şuan 71 olmam kafayı yicem valla 😭😂😂
Anrebasum Hduygu Canim ben 32 de 6 kilo almistim..bebisin kilosu da iyiydi, onemli olan sizin kan degerleriniz ve bebisin kilosu
ongelukkig Hduygu bende normal de kilo almaya çok müsait bi yapım var. 60 kilo ile hamile kalmıştım. 38. Haftadayım 70 kg oldum ama ben ilk zamanlar çok kustum iştahsız geçti benim hamileliğim
Hduygu ikiprensannesiiii normal mi yani😊 bende biraz kilo almak istiyorum aslında😣 zayıf biri olduğum için özeniyorum belkide😄
ikiprensannesiiii Hduygu evet normal bilerek alma sağlıklı kilo en güzeli zaten bu saatten sonra istemesen de alacaksin😊 benimde ilk.aylar bulantim hiç olmuyordu 29 haftalığız bu ara ne yesem yanma ve bulantı oluyo
seda1anne Hduygu fazlaymış yani toplam 12 kg ile doğuma girmemiz gerektiğini söylüyor , şimdiden 7 kilo almak 🤪 daha önümüzde kaç hafta var dikkat etmek gerekiyor
Zlhb Hduygu cok kılo almak ıstıyorsan gece yatarken muz ve süt ye ben bır ara yedım coştu hemen kestım 🤦🏻♀️ 28 deyım 10 kılo aldım
Kevserbdr0 Hduygu 29 haftaligim şuan 74 ile hamile kaldım 80 im şuan. Bence seninki de normal bu aydan sonra çok aliniomus sanırım ona dikkat et diolar bana genelde
Mekamu Hduygu zayıf hamile kalmışsın. Şuanki aldığın kilo gayet iyi. Bundan sonra da hızlanarak artacak zaten kilo alman. Rahat o yani gayet iyi.
Sinemmdru Hduygu e alma zaten neden kilo almaya çalışıyosun bırak bebek alsın 😁 yani ben şuan 37 haftalık gebeyim 6 kilo aldım toplamda senin haftana göre yine fazla ama kabul edilemezde değil gibi dikkat et yinede alma kilo boşver iyi bişey değil
Nse Hduygu 28+4 deyim 70 kilo ile hamile kaldım sonra dört kilo zayıfladım bu ayıma girene kadar kilo almadım bu ay altı kilo birden aldım şu an 76 yım ama hiç göstermiyor um aksine gören zayiflamissin diyor
Pnrkrb Hduygu tabiki de degil. 26+2 olduk ve 2.5-3 kilo civari aldim sadece cok sukur. Onemli olan kendiniz almadan bebegin almasi. Gecen hafta doktora gittigimde de bebegim 34.5 cm ve 830 gramdi sukur