Merhabalar burada yeniyim ve size bir sorum olacakti yardimci olursaniz cok sevinirim
ben 18+5 gunluk hamileyim ilk hamileligim ve sali gunu yani 7nisanda ebenin yanina gittim ve tartildigimda 100kg 🥺yazdi ilk defa bu kiloyu gormustum evde tartildigimda hic bu kiloyu gormemistim,bana kilo alma hatta mumkunse ver dedi bu arada hamilelige basladigim kilom 83 tu galiba ve bugun 11 nisan sabah tartildigimda kilom 95.9 idi sizce tehlikeli mi?
sali gununden beri dikkat ediyorum.