Merhaba hanımlar 17 haftalik hamileyim. hamileligin başından beri aralıklı olsada dizler yerde olarak yer siliyorum. Bunun herhangi bir sorun teşkil eden tarafı var mıdır acaba ? Eşim bana bu konuda surekli kızıyor ama benim için ancak böylesini kabul ediyor :( deneyimli anneler benim gibi olanlar fikirlerini söyler mi acaba ☺