Alpkaan Geçmiş olsun canım. Benim açlık şekerim yok tokluk şekerim çıktı kahvaltı ve akşam yemekten 2 saat sonra ölçüm yapıyorum yicek olarak tam buğday ekmeği tüketiyorum yada unonun siyezli ekmeği var ondan yiyorum bulgur pilavı yiyorum bunlar çıkarmıyor şekeri pilav makarna patates hamur işi yemiyorum eğer yiceksem şekerim düşük çıktığında az yiyorum çünkü bana göre dayanmak zor habire canım tatlı çekiyo ara öğünde süt veya 1 tane meyve yiyorum doktorum ekmeğı hamur işini çok tüketme 1 dilim ekmek 1 meyve yiyebilirsin yediklerini kıs dedi bende kendimce şekerimin ölçümüne göre ayarlıyorum kahvaltıda yumurta domates salatalik yesillik peynir zeytin 1 dilim ekmek seklinde veya dedigim ekmekten kasarli tost yapiyorum 2 3 tane yiyorum aksam yemegi sebze et bulgur pilavi bu sekil bulgur cikarmadigi icin cok yiyorum.