Yamangiller bende haftaiçi çalışıyorum 8-18 çalışma saatlerim günde 9 saat oluyor ama yasalara göre mola hariç 7, 5 saat zorunluluğu car hiç bir kişi ya da işyeri ben vermiyorum bu hakkı diyemez. Ama haftalık 45 saat çalışma saatini de doldurman gerektiğinden cumrtesi de gelmen için zorlayabilir 7,5 saatlik çalışmada 6 gün çalışılmalı.
Benim işterim kıyak yaptı bana cumrtesi gelme haftaiçi de 7,5 saat çalışman gerek , eşitlik ilkesine göre maaşından da kesinti yapmıcaz dedi. Ama işyerim yurtdışı sermayeli genel müdürüm italyan biri oyüzden rahatlığı da var.