12454 Kızlar iyi pazarlar 20 şubatta düşük yaptım ben (kürtaj olmadım ) sonrasında 20 martta 3 günlük lekelenmem adet kanaması gibi durum oldu 6 nisanda tek birgün yine lekelenmem oldu yumurtlama günümü nasıl hesaplayabilirim yardımcı olur musunuz