Kbr_71 Semiha89 burda bi arkadaş dedi bana bir tatlı kaşığı tereyağını erit 2 yemek kaşığı pekmezle beraber kaynat çok sıcak olacak öyle ye faydasını gördüm ben
Kubbraa Valla canim bnde gebelikte çok kötü öksürüge yakalndm cok zor gecti ama genelde 2 kasik pekmezle biraz suyu karistirip sabah aksam içtim ilik su ve ihlamur tukettm
ikiprensannesiiii Kbr_71 evet bir bu yöntem bir de elmayı yiyince kabuğunu kaynat altini kapatinca birkaç karanfil birazcık da tarcın at demlensin hem tadı çok güzel hemde benim 1 aydır geçmeyen şiddetli oksurugumu kesmisti
mina_mom Canım çörek otunu döv yane diri kalmasın pekmezle karıştırıp iç birebir diyolar . Bi tanıdığım böyle bi sıkıntısı vardı çörek otunu dövmüş havanda pekmezle karıştırıp içmiş doktor nasıl iyileştin böyle demiş öksürüğü kesiyor 🤲