Meltem3421 Kızla 16+5 günlük hamileyim dün doktora gittim idrarında enfeksiyon var dedi cefaks antibiyotik ve urocare verdi hamileyken antibiyotik kullanılırmı ki kafama takıldı
Nur5516 Meltem3421 idrar yolu enfeksiyonu için bende toz kullanmıştım bikereye mahsus doktorum verdi zatn
busrasahinn Meltem3421 canım onu hamileler kullanabiliyo Allah korusun idrar yolu enfeksiyonu düşük erken doğum sebebi olabiliyo o yüzden mutlaka kullan doktorun vermezdi bi zararı olsa
Meltem3421 busrasahinn zararı olsa bende vermez diye düşündüm ama sonuçta antibiyotik nolur nolmaz insan korkuyor çünkü o yüzden sormak istedm
busrasahinn Meltem3421 anlıyorum seni canım ama dediğim gibi zararı olsa doktor vermez zaten endiselenme 🙏
Tansuuu Meltem3421 canım bende idrar yolu enfeksiyonu için kullanmıştım . Mecbur içmek zorundaydım çünkü enfeksiyon bebeğe daha zararlı doktorun dediyse iç canım
Zlhb Meltem3421 tabıkı kullanılır doktor gebelere özel seyler verıyor zaten kanal tedavısı bıle yapılıyor 3-6 arası bız evham yapıp ıcmıyoruz bazen ama bazı enfeksıyonlar bebege daha zararlı antıbıyotıkten zaten doktorunuz vermıs guvenın☺️
pamuk32 Meltem3421 daha geçen hafta kullandım cefaks 1 hafta boyunca.. enfeksiyon daha riskli tabiki kullanılabilir doktor gerek gördüğü sürece
Defne06 Meltem3421 hamilelik sürecinde de kullanılan antibiyotikler var bende sulcid kullanmıştım idrar yolu enfeksiyonunda doktorunuza güvenin acilden giriş yaptığınızda ise gebe iseniz mutlaka söyleyin
19872012 Meltem3421 bende de çok yanma var piyeloseptyl 50 kullanıyorum ama geçmedi geçmiyor Doğum yapınca geçer diyorlar