Rabia9671 Marhaba hanımlar yaşayan varsa cevap versin lütfen 9+3 teyim dün eşimle münasebet oldu ve bugün kanama leke tarzı şeylerim oldu akışkan akıntı ve kanla birleşik gibi çok korkuyorum yaşayan var mı?
Sltn01 Rabia9671 doktorunuza görünün bebeğin eşi önde olablir yada düşğk tehlikeniz olablir çok ayakta kalma sol tarafına doğru uzanın bol su için stres yapmayın inşallh bşey olmaz.
Rabia9671 Sermina haftasonu hastanelerde muayene yok özele gidiyorum doktorum yoktur acile gitsem ultrasonla bakılır mi kadın doğumcu dışında