Nevinn Slm anne ve anne adaylari 32 haftalik hamileyim ve dun aksamdan beri karin agrim var dr umu aradim sabah ama musait olunca dönecek korkuyorum onemli bi sey midir acaba bide idrarda enfeksiyon cikti kurtulamadim zaten enfeksiyondan🙁
Esmaal Nevinn bendede vardı canım büyük ihtimal enfeksiyondandır. Doktorunuz en doğru bilgiyi verecektir sizr.bende halen ara ara oluyor. Doktorum normaldir dedi bende çok önemsemiyorum artık.bu arada ben de 33.haftamdayım
Nevinn Esmaal ay cok teşekkür ederim cok saolun bende korktum bi an Allah korusun erken dogum belirtisi olabilir mi fln diye
Tansu36 Nevinn enfeksion da bir ilaç var suan adını hatirlamiom gece ıcion sabaha rahatlion bu arada 39 haftalik hamileyim arada o enfeksion beni de tutuo
Nevinn Tansu36 canim ben hamileligin baslarindan beri bi kurtulamadim zaten enfeksiyondan yaa dr da biraz once aradi enfeksiyondan olabilir dedi yarin kontrolüm var zaten
Melekzehrakk Benim de 33 haftam biticek dün gece karın agrısından yatamadım agladım enkesyon felan da yok ama nedenı ne hala bilmiyorum bir de afedersiniz ishal olmusum korlu sardı benı de
Esmaal Melekzehrakk bende çok korkmuştum hatta acile gitmiştim.doktorda erken doğum şüphesiyle yaklaştı ama hiç bişey çıkmadı.enfeksiyon çıktı.kendi doktoruma gittim söyledim karnım ağrıyo diye ultrasonda baktı nts ye koydu hiç bişey çıkmadı.karın ağrısı olması normal dedi
Nevinn Melekzehrakk usutmus olabilirsin canim dikkat et bu havalar cok musait zaten bi sıcak bi serin
MasalSara Dogum yaklaştıkça İshal ve miğde bulantılatirı oluyor karın agrın kramp şeklinde olur saat tut kaç saate bir oluyor
Tansu36 Ürümoson diye bir hap canım gece uyurken attion icion çok sikisincaya kadar tuvalete gitmion sonra gidion rahatlion vallah