Sunshine1 Selam kızlar. Elektronik sallanan müzikli ve üstünde dönencesi olan bi anakucağı var mı bildiğiniz? 4 moms çok pahalı , onun dışında önerilerinizi bekliyorum alanlar varsa. Joie sansa beğendim ama dönencesi yok bilemedim var mı önerileriniz
gzdee65 Sunshine1 merhaba joie sansa aldım.otomatik sallanıyor 4moms a bence de o kadar para vermeye gerek yok
Buse91 Sunshine1 ben baby plus’ın tango modelini aldım çok beğendik. 600 tl civarında bakabilirsiniz. Titreşimi de var kolik bebekler için😊
Sunshine1 gzdee65 saol canım bende sansa yı çok beğendim ama dönencesi yok diye tam karar veremedim yine de en beğendiğim o
Hayalet gzdee65 merhaba joie marka anakucağı almıştınız acaba bebeğiniz kaç kilo ve kaç aylık hala sallaması güzel mi bende serina olanını aldım da yalnız bebeğim 6 kilo acaba taşır mı sallanması sorun olur mu diye endişe ettim siz memnun kaldınız mı 🙏🏻
gzdee65 Hayalet merhaba benm bebegm 5 günlük henüz, daha kullanma fırsatım olmadi. Sizin bebeğiniz ne kadarlk acaba?
Hayalet gzdee65 biz 50 günlük olduk en son 1 ay aşısında 5,950 demişti hemşiremiz şuan bilmiyorum tabi ben evimde değilim şuan 25 gün sonra koyarsam rahat sallar mı acaba bide gazlı bir çocuk aşırı aşırı ☹️😔
gzdee65 Hayalet anladm canm bende cok küçük diye henüz koymadm ana kucagna ,bence sen eve gectignde kullanabilrsn umarm sever bebegin