Obsesifk Yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik kızımın nerdeyse herşeyi tamam birtek banyo bakım malzemeleri kaldı. Siz hangi markayı aldınız?
1anne2bebek__ Obsesifk ben sebamed şampuan pişik kremi vücut losyonu falan. Islak mendil de uni baby yeni doğan aldım fakat çok pahalı. Bikaç paket de prima ıslak pamuk aldım ilk prizmatik kullanmayı düşünüyorum. Farklı markaları kullanan arkadaşlarımda açıkçası çok memnunlar. Bebişlerimiz tabiki narinler ama Çok fazla üzerlerine titrersek de bağışıklık kazanmazlar diye düşünmüyor değilim. Sebamed i kullandıktan sonra bende değiştiricem ürünleri. Annelerimiz bizleri neyle yıkadı acaba sorucam çok şükür bi sıkıntımız da yok 😂
Estur Obsesifk kaç haftalık oldun canım 😊 ben 17. Haftamdayım bakmaya başladım sebamed öneriyor herkes birde uni baby ama sebamed daha pahalı tabiii bütçen hangisinde uyarsa 😊 bende biraz daha bekliyim bari almak için 😂💙
1anne2bebek__ deletedmom01 bende açıkçası daline geçmeyi düşünüyorum ya da uni baby ıslak mendili de değiştireceğim
Ebecik deletedmom01 dalinnnn çok güzel bende dalin aldım bakım ürünleri uny baybay ıslak mendil aldım. Pamuk Ldım ilk üç ay pamuk.
Busee deletedmom01 sleepy pisik yapiyor bence cok almayin deneyin bebeginize uymazsa bosuna gitmesin.en iyisi prima bence yinede siz bilirsiniz
Heycanlianne Ozlemomer ben mustelanın yeni dogan setini aldım hepsi buradadan. 150 tl 6 ay gidiyor. Yagı şampuanı pişik kremi vucut losyonu var içinde tam set halınde digerleri tek tek daha pahalı ve sebametten daha iyi mustela 🙂
deletedmom01 1anne2bebek__ unı baby'de iyi aslinda . Ama dalini genelde herkez öneriyor ve bana daha güzel geldi dalin 😊
1anne2bebek__ deletedmom01 sebamed aldım İnan bazen pişman olmuyor değilim😂 diyorum ya bebişlerimiz tabi ki fazlasıyla kıymetli ama çok da üzerine düşmemek lazım sonra çok çabuk hasta oluyorlar bağışıklıkları olmuyor. İlk zamanlar kullanıcam elimdekiler bitince değiştiricem 🤗
Heather Obsesifk mustela şampuan losyon vs, wewell kurbağalı banyo termometresi, a101 küvet, kova seti, havlu bornoz set alacağım birde.😊
Obsesifk Heather banyo küvet setini aldım çok beğendim malıda güzel bornoz lcw homeda indirimden aldım denk gelmişti 🙂
Heather Obsesifk lcw hiç aklıma gelmedi hep özdilek falan klasik havluculardan bakıyorum bakayım bende 😊
zeopss Mustela en iyisi diye biliyorum ama bende sebamed aldım çünkü ben çok fazla cilt problemi yaşadım çocuk da baştan bu ürünleri kullanırsam normale dönemem belki diye