Bugün post açtım doğum yaptım diye normalde bugün çıkarım dedim ama çıkamadım eve doğumdan sonra kafamda uğultu başladı ve gittikçe şiddetlendi kulaklarım basınç dolu belden spinal oldum diye dedi doktorun biri biride anestesi uzmanı gorcek dedi Beni pazartesi gününe kadar tutacaklar oradan nörolojiye sevk ettiler korkuyorum bisey olcak diye başına gelen Ya da böyle Bisey duyan varmı