yasmin14 canim ben herhangi dis gebelik vs yaşamadım sadece rahim filmi çektirdim tuplere bakilmak icin ben ozel klinikte cektirdim 850 tl verdim agri oluyor dediler anestezi istedim ek ucret de ona verdim 150 toplam 1000 tl verdim Allaha sukur tuplerim acikmis sorun yok ve çektirdikten 4 ay içinde hamile kalma olasiligi cok yuksekmis ben ikinci ayda hamile kaldim 6 haftaligim suan zaten cektirdikten sonra kendi haline bırakıyorlar çiftleri bende boyleydi dedigim gibi sadece rahim filmi çektirdim sonrasinda ilac vs kullanmadim