Kızlar haziranda dogumum var ama şu süreçte gebelik okuluna da gidemiyoruz, doguma kadar ne yapmam lazım dogum anını daha rahat gecirmek icin hic bir bilgim yok egzersizler falan nedir veya sizin akliniza gelen baska seyler de olabilir yardimci olabilecek olan var mı