yagmur91 benimki geç döllenme 11+5 olmam gerekirken 8+5’im. Ama bebeğimde çok şükür hiçbir problem yok 🙏🏻 Olabiliyor geç döllenme sıkma canını normal gebelikten bi farkı yok gelişimi geriden gelmiş olmuyor bebeğin sadece geç dölleniyor. Benim bi önceki kontrolüme göre 5 gün ileri atmış, bazı bebeklerde haftasını yakalıyor, sağlıkla isteyen herkese nasip olur inşallah 🙏🏻