Meliis 12+2 olduk bizde ama gerçekten bende de çok hafif seğirmler var ama sadece elimle hafif bastırdığım zaman buna gaz felan diyorlar ama Emin’im bebek çünkü gazı ayırt edebiliyorum 🥰 Bugün dr kontörolümüz vardı ama gidemedik ben kız hissediyorum ve birsürü eşyamız var erkek çıkıp yanıltabilir 🤷♀️