Ssusam benim diğer 2 doğumumda suniyle oldu çok şükür acilmam çok güzel ilerledi ve cabuk oldu doğumum her dogumun zorluğu vardır ama güle oynaya çıkmıştım dogumhaneden benim dr da bekleme taraftarı ama ben ısrarcı olup istiyorum 2. Cocugumdada kendi isteğimle almistim🤗