21+2 günlük hamileyim dün ayrıntılı ultrasona girdim. Doktor bir problem yok her şey normal dedi. Şimdi tekrar kendi doktoruma gidip sonuçlari gösterip kontrol olmalı mıyım? En son 16. haftada gitmiştim. Bir ay sonra mı gitsem yoksa şimdi gitmeli miyim?