Ozlemm20 o neki ben ilk 3 gün bildiğin adet olur gibi kırmızı kanamam oldu çok korktum ama şükür bisey olmadı sonra kahveye döndü ve geçti doktor kahveden korkma dedi kırmızı tehlikeli malesef Allaha şükür atlattım sayılır ama dikkat etmeye devam 8 hafta olana kadar dedi doktor