Fulyaa29 Rabbim sağlıcakla almayı nasip etsin öncelikle bende 7+5 im 2 gün gecikmede öğrendim olduğunu ama kese gozukmemisti bir hafta sonra gittim bana ekrandan gösterdi ama tatmin olmadım sonra da virüs den dolayı poliklinik kapandı şimdi ne yapacağım bilmiyorum başka özel hastane yok devlet de randevu bulmak zor bide ortalığın durumu belli inşallah Rabbim herkesin sağlıcakla kucagina almasını nasip eder