Kızlar beni takip edenler bilir yine de yazayım bu ay yumurta büyütücü ilaç kullandım ve geçtiğimiz salı 20 mm olmuştu yumurta doktorum çatlama iğnesi yapmıştı hemen verdiği ilişki günlerini değerlendirdik. 2 gündür de aşırı 5 dakikaya bir tuvalete çıkıyorum şüphelendim çatlama iğnesinin 8. Günü gebeliğini öğrenenlerde varmış benimde evde ovülasyon testi vardı yapayım dedim bugün çatlama iğnesinin 5. Günündeyiz 6 . Güne döneceğiz yaptım test T çizgisi C sen daha koyu çıktı çok heyecanlandım kızlar anlatamam size böyle olup hamile olduğunu öğrenen var mı allahım keşke hamile olmuş olsam ya 
tedt sonucum bakar mısınız