Bende çok şiddetli sancıyla 6 nisanda pembe lekelenme yaşadım, 7 sinde hafif kan geldi, 8 ve 9 nisanda koyu kahverengi akıntılar geldi, 4 günde adetim bitti şuan da sütlü kahve hafif akıntılarım var, doktor gebelikten şüphelendi ilaçta vermedi çatı muayenesi de yapmadı, beklemedeyim.