Ms2107 Kızlar 34+0 ken randevum vardı bebeğimin kafa yapısı 35+2 çıktı doktorum normal istiyorsan bu seni biraz zorlayabilir dedi bu durumu yaşayan varmı ? Bu arada doktorum bol bol perine masajı uygula vajinana dedi normal doğum için
mustafayasemin Ms2107 benimki de 2 hafta ilerde canım 38 haftalık olduk şuan kafası kaç haftalık bilmiyorum bana da normalde zorlanirsin dedi doktorum ama bakalım gorcez😄
mavera Ms2107 ben de 36+5 im iki hafta önde görünüyor kanala girmesi zor olabilir dedi hayırlısı bakalım normal doğum olur mu çatı muayenesindrn sonra karar vericex
Ms2107 mustafayasemin evet banada öyle dedi 2 haftada bir geliceksin artk ilerleyen zamanlara doğru bakıcaz dedi allahım hayırlı olan neyse onu nasip etsin ama gerçekten normal istiyorum 😪
Gizemhande İlk hamileliğimde 4 hafta önde gidiyordu olumsuz hiçbir şey söylemedi doktorum kafası büyük bi oğlun olacak diyordu hep :) normal doğum yaptım yani anormal derecede bir büyüklükte yoktu
Gizemhande Ms2107 benim kendi sancimla sadece 2 cm açılma olmuştu 2 saat suni sancı aldım tam açıklıkla doğuma gittim doğum anında hiç zorlanmadım kesi atıldı tabi 4 dikişim vardı
Ms2107 mustafayasemin senin 1-2 haftan kalmış ben daha 34+2 yim benm 1 ayım daha var 😂 allah bilir tabikide tıp olarak 1 ay yani
Gizemhande mustafayasemin sağlıkla kucağımıza alalım inşallah şuan kızıma hamileyim 30 haftalık olduk en son gittiğimde bununda kafası 2 hafta önde gidiyordu 😄