Seyma_nur99 Bu sıralar malum corana var bende 7 haftalık hamileyim daha hiç hastaneye gitmedim yani ilk kontrol bi taraftan gitmem gerektiğini düşünüyorum bi taraftanda hastalıktan korkuyorum sizce ne yapabilirim
hafsa2020 Seyma_nur99 bende 7 +1 im salı günü gidicm inşallah bende daha hiç gitmedim keseyi ve kalp atışını duymak için gidicm
Derin_Demir Seyma_nur99 asıl şuan önemli. Doktorlar bas bas bağırıyor yeni hamileyseniz mutlaka doktora görünün diye. Dış gebelik olabilir diye. Kese ve kalp atışı önemli
Bus_ak18 Seyma_nur99 şuan kesinlikle gitmeniz lazım. Dış gebelikmi die bakılacaktır. zaten kese oluşmuştır büyük ihtimal sorun yoksa kalp atışınıda duyarsın. Eldiven maske tak git. Bu kadar panik olma lütfen
1prens1prensesannesi_ Seyma_nur99 canım asıl önemli olan ilk haftalar zaten önlemlerini al git doktor seni yönlendirir zaten