Elifakalan canım benim de kızımda hamileyken olmuştu belki daha önce de vardı ama 7 aylık hamileyken farkettim ben. Göğüs kafesinden sırtıma vuran dayanılmaz bir ağrım olmuştu doğum hastanesi acile gittik bişey yapmadılar o gece sabaha kadar kendimi yerden yere vurdum ağrıdan. Aradan bir ay geçti yine tekrarladı ağrısı hastaneye gitmedik bişey yapmazlar diye ta ki doğum yaptım kızım 20 günlükken yine ağrısı tekrarlayinca araştırma hastanesine gittim ultrasonda belli oldu safra kesesinde çok sayıda taş var dediler acil ameliyat olmazsan taşlar kanala girer o zaman daha kötü şeyler olur dediler korktum bende mecbur ameliyat oldum kızım 40 günlükken. 10 gün kızıma süt veremedim kucağıma bile alamadım ama neyse ki geçti 10 gün sonunda kızım yine sütünü içmeye devam etti meme reddi yaşamadık çok şükür.
Uzun oldu kusura bakmayın size tavsiyem şimdi ağrıyı etkileyecek şeyler yemeyin benim ağrılarım o gece yediğim yemeklerden oluyormuş ve ben bunu bilmiyordum bulgur pilavı yağlı yiyecekler çikolata gibi yiyecekler çok tetikliyor dikkat et bunları yememeye en azından hamilelik sürecini ağrısız atlat doğumdan sonra ameliyat gerekirse olursun
Allah şifa versin inşallah