Ess34 yaaa bari yüzünü gösteren bir foto verselerdi.. Neyse çok teşekkür ediyorum bilgilendirme için 🤗 birde ben öncesinde kadın doğuma göründüm muane oldum onlar benim perinatoloji kaydımı açtıklarını söylediler mhrs veya 182 den randevu alabilirsin dediler aldım fakat doğru mu aldım bilmiyorum. Üsküdar Zeynep Kamil eğitim araştırma hastanesin perinatoloji (yüksek riskli gebelik) bebekte anormallik, tarama, tedavi) bu şekilde geçiyor doğru mudur