Caglacar bende ağda yaptım yıllarca musterılerım hamile rıskı olan vs sadece kasmaman ayakta sedye uzerıne kaldıranlar oluyo ben kaldırmadan şag sol hareketlerı ve nefes hareketlerı yaptırırdım ve çevremde çokça tanıdığım vardı egıtımımı ıse en ıyı yerlerde aldım demek ıstedıgım zaten sen ağda yaptıran bır ınsansan önce uyusturucu sur gıtmeden yarım saat önce gıttıkten sonra sedye cok yatay olmıycak her ağda cekıcegı sıra nefes tut cektıkten sonra nefes bırak zaten hıc bırsey hıssetmezsın bebekte kasılmaz sırtını donucegın zaman donmıyceksın sağ ve soldan almasını sağla ınan cok rahat edıceksın. Eğer kı hıc bsy yapamazsan evde el ağdasıyla bez kullanmadan yapabılırsın