Hasyas07 arkadaslar her sabah 8 de ya da 9 ds uyaniyorum ama hic uykumu almis gibi olmuyorum uysndiktan sonra gene halsizlik ve boyle uyku hli var sizce ne yapmaliyim
Deletedmom127 Hasyas07 ne kadar şanslısın ben otomatik olarak 5′ olmadan hoca ezanı okumadan uyanıyorum
Ozzlemm03 Bende öyleyim benım daha yeni gebelik 4 haftalık ama gebe kalmadan önce hiç uykum bölünmezdi şimdi gece sürekli uyanıyorum