Aysealty kamu bankasında calısıyorum bizde subeden subeye bile farkediyor yogun diyolar iş var diyolar zaten hiç hamileymişim gibide çalısmadım bi asagı bi yukarı paralar elimde kostur kostur kontrole giderken bile izin girdiriyolardı sonra arastırdm rapor cakıp geçtim bütün gün ben yarım günde olsa gideym işe diye bakıyodum ama iyi niyet suistimali işte tam gün rapor aldım sonrasında.bizde süt izni 1,5saat devlet memurlarına 2,5saat sanki onların bebekleri daha fazla emmeli gibi böyle bi yerde yaşıyoruz malesef