GulcanYvz 18hagtalığım artık zorlanıyorum çünkü göbeğim sertleşti haliyle girerken bile acıyor ilk başlarda hiç zorlanmıyordum 😞şimdi zor oluyor anan yapacak bişey yok Sağlıcakla gelsin yavrularımız 🤗
Tuos2306 Busralacin valla ben kendim vuruyorum. Başkasına vurduramam :) vurucagınız yeri elinzle azıcık skıştırıp birazda eğimli tutarsanız daha az acır. Doktorum göbek için böyle göstermişti :)
Seniha81 Benım de bazen çok morarıyor. Sonucta iğne oluyoruz. Morarması cok normal bence.göbekten yapıyorum. Otururken cok acımıyor.allah hepimize yardım etsın