Ben de 34.haftanın ilk günündeyim resmen hafta hafta ay ı seyleri yaşıyoruz,vajınada baskı olsa razıyım.bıcak saplanıyor gibi bir sancı oluyor,korktum ben de orgestron ve relaxıng hormonundan dolayı oluyormuş,normalmiş doguma hazırlıyormuş pels kemıklerı felan,ama tırsıyor ınsan