Kızlar sabah 7.30 dan beri ayaktayım.. soldan doğru belimden karnıma sanki bıçakla çiziyorlar gibi bi ağrı giriyor 3 4 kere girdi 20 dakika içinde. Bide öyle bi sağ kasığım ağrıyorki anlatamam yürümeme yada yataktan soldan sağa dönmeme izin vermiyor. Şuan iyiyim.. böyle bişi mi acaba 37+3 üm henüz erken ama bellide olmaz 🙅♀️