Kese için gittim 4+5 günlük dddi bugün gördük keseyi ama kanama başlangıcı var diye ilaç verdi, ancak gebelikten 1 hafta önce bel ağrım başlamıştı kızlar ve hala geçmedi şiddetli derece de devam ediyor. Doktor bugün bel ağrısı düşüğü tetikleyebilir diyor ama geçmiyor ağrımda ne yapmalıyım arkadaşlar çok üzüldüm bu duruma dua edin yardım istiyorum bilginiz var mı