Ben 33+5 haftalık hamileyim dün doktora gittiğimde nst de sancı görüldü ama ben hissetmiyordum
bir de gaz sancım vardı acaba gaz sancısı nst de görülür mü onca sitresi yaşattılar bana
bugün de bebeğim düzenli sabahları tekmelerdi bir saattir çikolata yememe rağmen hareket hissetmiyorum