Merhaba bayanlar dün doktor kontrolüm vardı bu zaman kadar herşey normaldi gelişimi şuan 37+3 olduk Kilosu 2700 cıvarında bebeğimin başı 1 hafta bacakları 2 hafta geriden geliyormuş sonlar a geldik şuan stres e girdim başına gelen varmı endişeliyim Ne yapmalıyım